Σελήνιο

“Σελήνιο”

Εσύ ξέρεις τι είναι;
Αν και το όνομα του προέρχεται από την ελληνική λέξη “Σελήνη”, δεν έχει καμία σχέση με το φεγγάρι.
Το σελήνιο είναι ένα ισχυρό μέταλλο το οποίο το προσλαμβάνουμε από τη διατροφή μας και έχει πολλαπλά οφέλη για την υγεία μας.
Συγκεκριμένα:
✔ Είναι ισχυρό αντιοξειδωτικό
✔ Ενισχύει το ανοσοποιητικό μας σύστημα
✔ Συμβάλλει στην καλή λειτουργία του εγκεφάλου
✔ Συμβάλλει στη φυσιολογική λειτουργεία του θυρεοειδούς
✔ Προστατεύει από καρδιακές παθήσεις
✔ Έχει συσχετιστεί με χαμηλότερο κίνδυνο εμφάνισης ορισμένων τύπων καρκίνου
✔ Βοηθά στη μείωση των συμπτωμάτων του άσθματος
✔ Συμβάλλει στην διατήρηση της υγείας των μαλλιών και των νυχιών

Η βιταμίνη Ε βοηθάει στην καλύτερη απορρόφηση του σεληνίου και ενισχύει τη δράση του.
Η συνιστώμενη δοσολογία για τους ενήλικες άνδρες και γυναίκες είναι τα 55 mg , ενώ οι ανάγκες στην εγκυμοσύνη και στο θηλασμό αυξάνονται σε 60-70 mg, αντίστοιχα.

Τροφές πλούσιες σε σελήνιο:
  • Ηλιόσποροι
  • Μανιτάρια Shiitake
  • Αυγά
  • Καστανό ρύζι
  • Brazilian nuts
  • Τόνος
  • Στρείδια
  • Δημητριακά ολικής άλεσης
  • Στήθος κοτόπουλο
  • Σαρδέλες

 

×