Τροφές για Καλή Όραση

Η υγεία των ματιών είναι πολύ σημαντική. Ειδικά για τα παιδιά που καθημερινά τα καταπονούν με διάβασμα, ηλεκτρονικά παιχνίδια, τηλεόραση και πολλά άλλα.
Η προσεγμένη διατροφή μπορεί να ωφελήσει σημαντικά τα μάτια, μειώνοντας τον κίνδυνο εκδηλώσεως διαφόρων σοβαρών οφθαλμοπαθειών.
Ας δούμε μερικές τροφές που συμβάλουν στην καλή όραση.

  • Ψάρι:

Είναι πλούσιο σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, τα οποία έχει διαπιστωθεί ότι προστατεύουν μακροπρόθεσμα την υγεία των ματιών.

  • Καρότο:

Πλούσιο σε β-καροτένιο, ένα θρεπτικό συστατικό που ενισχύει τη νυκτερινή όραση.

  • Σπανάκι:

Είναι πλούσιο σε λουτεΐνη και ζεαξανθίνη, συστατικά που ανήκουν στα καροτενοειδή και ανευρίσκονται σε υψηλά επίπεδα στο κεντρικό τμήμα του αμφιβληστροειδούς χιτώνα των ματιών, την ωχρά κηλίδα.

  • Γκρέιπφρουτ:

Είναι πλούσιο σε βιταμίνη C, ένα αντιοξειδωτικό πολύτιμο για την υγεία των ματιών. Τα αντιοξειδωτικά είναι απαραίτητα για την πρόληψη ή έστω την καθυστέρηση της ανάπτυξης καταρράκτη και εκφύλισης της ωχράς.

 

×