Τροφές που μειώνουν τη Φλεγμονή

Η φλεγμονή αποτελεί μία φυσιολογική διαδικασία του σώματος που συνήθως προκύπτει ως αντίδραση σε κάποιο τραυματισμό ή μόλυνση.

Εάν η φλεγμονή επιμένει για παραπάνω από 3 μήνες θεωρείται χρόνια φλεγμονή και μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την υγεία.

Σύμφωνα με έρευνες, τα αυξημένα επίπεδα στρες και η κακή διατροφή είναι δύο από τους κυριότερους παράγοντες που συμβάλλουν στην εκδήλωση χρόνιας φλεγμονής, η οποία στη συνέχεια μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο άλλων προβλημάτων όπως ακμής, αλλεργίας, γαστρεντερικών προβλημάτων, νευρολογικών διαταραχών, αυτοάνοσων παθήσεων και όχι μόνο.

Είναι πολύ σημαντικό να εντάξουμε στο καθημερινό μας διαιτολόγιο τροφές που βοηθούν στην πρόληψη ή την καταπολέμηση των φλεγμονών και η υιοθέτηση υγιεινών διατροφικών συνηθειών.

Τροφές που μειώνουν τη φλεγμονή:
  • Πράσινο τσάι
  • Αβοκάντο
  • Πορτοκάλι
  • Πιπεριές
  • Μανιτάρια
  • Παντζάρια
  • Ανανάς
  • Σέλινο
  • Λιναρόσπορος
  • Σπόροι Τσία
  • Σκόρδο
  • Μπρόκολο
  • Σολομός
  • Κινέζικο λάχανο
  • καρύδια
  • Κουρκουμάς
  • Τζίντζερ
  • Λάδι καρύδας
  • Μύρτιλλα
  • Ελαιόλαδο
×